یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

علوم کامپیوتری با سرعت زیادی در حال پیشرفت و به روز رسانی است. در این مجله سعی خواهیم کرد مباحث مختلفی در این حوزه را بررسی و آموزش های مفیدی را ارایه دهیم

پیوندهای روزانه

برگزاری مجالس با رنگ و هوای لوکس با چند نکته

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۴۶ ب.ظ

برگزاری مراسم عروسی لوکس نیازمند مقدماتی است که در برگزاری هر چه بهتر این مراسم تاثیر بسزایی دارد از مهم ترین مقدمات مراسم  لوکس می توان به مکان عروسی، تنوع در پذیرایی، استفاده از جلوه های ویژه، گل آرایی متنوع و ... اشاره کرد. در این مقاله سعی شده تا شما را با ویژگی های مراسم عروسی لوکس از جمله : مکان عروسی، پذیرایی متنوع، تنوع در گل آرایی و ... که در برگزاری مراسم عروسی لوکس نقش دارند، آشنا کنیم.

عروسی لوکس

 بی‌شک مراسم عروسی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های زوجین و خانواده‌های آنها در ابتدای زندگی می‌باشد. کیفیت و نوع و نحوه‌ی برگزاری آن نیازمند داشتن اطلاعات کافی می‌باشد. اشخاص و شرکت‌هایی باتجربه‌های چندین ساله وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و روزبه‌روز مدل‌ها و شیوه‌های مختلفی از نحوه‌ی برگزاری مراسم عروسی در سراسر جهان کشف و ابداع می‌شود. در این مقاله سعی بر آن است که ویژگی‌های یک مراسم عروسی لوکس و نوع و نحوه‌ی برگزاری آن شرح داده می‌شود. مهم‌ترین ویژگی‌های مراسم عروسی لوکس در ادامه آمده است.

مکان عروسی

اولین گام در برگزاری مراسم عروسی لوکس انتخاب مکان مناسب می‌باشد. چرا که انتخاب تالارها یا سالن‌های عروسی  مناسب اولین چیزی خواهد بود که در ذهن همه می‌ماند. پس انتخاب مکان مراسم بیش از همه‌ چیز اهمیت دارد. اگر  نورپردازی به‌کار رفته در تالار عروسی ضعیف باشد و مکان عروسی نامناسب باشد، علاوه بر انزجار حاضرین موجب عدم رضایت زوجین نیز خواهد شد، در مراسم عروسی لوکس انتخاب مکان مناسب، استفاده از نورپردازی قوی و استفاده از تالارها می‌تواند بر زیبایی هر چه بیشتر مراسم شما بیفزاید و مراسم عروسی شما را لوکس و شیک کند. به جرأت می‌توان گفت که مکان عروسی لوکس بیشترین هزینه را به طرفین تحمیل می‌کند.

 

 تشریفات پذیرایی

 یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های مراسم عروسی لوکس، تشریفات پذیرایی می باشد. آنچه بعد از مکان عروسی بیشتر از همه جلوه‌ گری می‌کند، تشریفات پذیرایی می‌باشد. مراسم پذیرایی شامل سرویس‌دهی منظم با دقت و خوب می‌باشد. نحوه سرویس‌ دهی اعم از صرف شیرینی، میوه، بستنی، کیک و ...؛ باید با طرح و برنامه‌ریزی خاص و ویژه باشد. اگرچه ممکن است بسیاری از میهمانان نتوانند یا میل خوردن غذاهای متنوع را نداشته باشند. اما مراسم لوکس باید به نحوی باشد که تنوع در آن جلوگیری کند. پذیرایی متنوع بعد از مکان عروسی بیشترین هزینه را به زوجین تحمیل می‌کند.

موارد مهم تأثیرگذار در مراسم عروسی لوکس

علاوه بر مواد فوق عوامل دیگری نیز در یک مراسم عروسی لوکس و باشکوه می‌تواند نقش مهمی داشته باشد و می‌توان استفاده از جلوه های بصری را نیز به آن ها افزود:

1- نورپردازی: یکی از عوامل بسیار تأثیرگذار در مراسم لوکس استفاده جلوه‌های بصری خاص و نورپردازی ویژه است. اکثر برگزارکنندگان مراسم عروسی بر این مهم واقف‌اند که نورپردازی تأثیر بسزایی در زیبایی مراسم عروسی دارد. در نتیجه روی آن مانور خاصی می‌دهند.

2- عکاسی: عکاس با ثبت لحظات ناب و به یاد ماندنی صحنه‌های زیبایی را از مراسم عروسی به یادگار می‌گذارد. عکاسی امروزه پای ثابت مراسم عروسی و به‌طور کلی تمام مراسم‌ها و جشن‌ها می‌باشد. عکاسی با جلوه گری و با بکار بردن ابزارهای پیشرفته بر شکوه و عظمت مراسم عروسی لوکس می‌افزاید.

3-تنوع در گل‌آرایی: یکی دیگر از موارد مهم در مراسم و تشریفات مجالس عروسی لوکس دادن جلوه ی ویژه به مراسم عروسی با تنوع در گل‌ آرایی می‌باشد. در واقع گل‌ آرایی استفاده از گل‌های زیبا و متنوع در تزیین مراسم عروسی لوکس می‌باشد. گل‌ آرایی استفاده از تنوع و زیبایی طبیعت در جلوه‌ پردازی در مراسم عروسی است به‌طوری‌ که امروزه تنوع در گل‌آرایی در بین زوجین نسبت به سایر موارد در برگزاری مراسم عروسی لوکس از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است.

همانطور که شما نیز می دانید پذیرایی در مجالس، مهمترین بخش یک مجلس یا مهمانی می باشد. پذیرایی خوب نشانه احترام به مهمان و ارزش دادن به آن است. امروزه برای هر چه بهتر انجام گرفتن بخش پذیرایی مجالس، این امر به موسسات تشریفات مجالس سپرده می شود تا در انجام آن به صاحب مجلس کمک کنند. امروزه بخش های جذاب و مدرنی به بخش پذیرایی مجالس اضافه شده است که موسسات تشریفات مجالس با ارائه آن نقش مهمی در بیادماندنی تر کردن و خاص تر کردن مجلس ایفا می کند.

پذیرایی در مجالس

از ابتدا بخش پذیرایی در مجالس جزو بخش های پرطرفدار و جذاب یک مهمانی بوده است. امروزه اغلب پذیرایی در مجالس، بنا به اهمیت زیاد آن به دست موسساتی به نام موسسات تشریفات و پذیرایی مجالس سپرده می شود که تخصص و هنر پذیرایی در مجالس را دارند. مراسم عقد، عروسی، تولد از جمله مراسم های خاص زندگی افراد هستند و اغلب افراد خواهان این هستند که این مجالس به بهترین نحو برگزار گردد. حال این موسسات تشریفات و پذیرایی مجالس هستند که می توانند در اینجا به کمک ما بیایند. خدمات پذیرایی این موسسات برای انواع مجالس با هم متفاوت است. پذیرایی در مجالس آن هم به نحو احسن و بی نقص معمولا از دست یک نفر بر نمی آید و بهتر آن است که این وظیفه به دست یک شرکت و موسسه مجرب تشریفات مجالس سپرده شود.

 

خدمات موسسات تشریفات مجالس

موسساتی که انجام و ارائه انواع خدمات مجالس خصوصا پذیرایی در مجالس را بر اساس سلیقه افراد و بودجه آنها بر عهده می گیرند موسسات تشریفات مجالس هستند. خدماتی که این نوع مراکز می توانند انجام دهند بسیار متنوع و زیاد است که طبق خواسته صاحب مجلس انجام می گیرد. از مهمترین خدماتی که این موسسات تشریفات انجام می دهند می توان به کیت رینگ یا همان انواع خدمات پذیرایی اشاره کرد. علاوه بر این، در انتخاب تالار و تزیین و گل آرایی آن، انتخاب آرایشگاه و آتلیه عکاسی، تزیین جایگاه عروس و داماد و تزیین ماشین عروس، به عروس و داماد کمک های بسیاری می کنند. اما مهمترین وظایف این موسسات همان بخش پرطرفدار و خوشمزه پذیرایی است که انواع خوراکی ها را در مدل های شیک و جذاب و اشتها آور به مهمانان ارائه می کنند. کندی بار، آبشار شکلات و فینگر فود از انواع خدمات پذیرایی های مدرن و جذاب در این موسسات است که باعث می شوند مجلس شما خاص تر باشد.
 

انواع آیتم های پذیرایی موسسات تشریفات مجالس

همانطور که گفته شد یکی از مهمترین وظایف موسسات تشریفات مجالس بخش پذیرایی آن است. ارائه انواع دسرها، سالادها، انواع کباب ها، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی طبق سلیقه و خواسته مشتری بر عهده این موسسات است. امروزه علاوه بر این ها بخش های شیک و جذاب دیگری نیز به بخش خدمات پذیرایی اضافه شده است که زیبایی خاصی به میز پذیرایی می بخشد از جمله کندی بارها، فینگر فودها و آبشار شکلات. 

کندی بار در حقیقت میزی است که بر روی آن انواع شکلات و تنقلات چیده می شود که مهمانان بتوانند از آنها استفاده کنند. کندی بارها بر اساس نوع مجلس که شادی یا عزا، تولد یا عروسی است چیده می شوند. بخش خوشمزه دیگر آبشار شکلات است. آبشار شکلات، شکلات آب شده ای است که به صورت فواره از بالای یک ظرف چند طبقه به طبقه های زیرین می ریزد که معمولا در کنار آن بیسکویت و یا تکه های میوه تزیین شده قرار می دهند که مهمانان آنها را به این شکلات آب شده آغشته می کنند و آن را میل می نمایند. آبشار شکلات به دلیل زیبایی یکی از آیتم های شیک و مورد علاقه اکثر افراد است. بخش خوشمزه دیگر فینگر فود یا همان خوراکی های انگشتی است که به صورت لقمه های کوچک با تزیینات جذاب آماده می شود که مهمانان به راحتی می توانند با دست از آنها برداشته و میل کنند. این بخش رنگارنگ نیز به زیبایی مجلس می افزاید.

  • یک برنامه نویس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی