یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

علوم کامپیوتری با سرعت زیادی در حال پیشرفت و به روز رسانی است. در این مجله سعی خواهیم کرد مباحث مختلفی در این حوزه را بررسی و آموزش های مفیدی را ارایه دهیم

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

۰۹
خرداد

اپلیکیشن موبایل

این روزها همه در مورد اپلیکیشن های موبایل صحبت می کنند. شما هم به این موضوع علاقمند می شوید و سراغ ساخت اپلیکیشن موبایل تان می روید. مقدار زیادی وقت و هزینه صرف آن می کنید اما در نهایت اپلیکیشن شما چیزی نمی شود که از ابتدا تصورش را داشتید. هر چند از عهده کارهای مورد نظرتان برمی آید، اما می بینید که کسی از آن استفاده نمی کند. در واقع این به این معنی است که اپلیکیشن شما در عمل کار نمی کند. اما چه مشکلی وجود دارد که نتیجه کار با موفقیت مواجه نمی شود؟

  • یک برنامه نویس
۰۲
خرداد

قصد دارید یک سایت جدید راه اندازی کنید یا اینکه وبلاگ جدیدتان آماده آپلود شده است. حالا نوبت انتخاب یک شرکت میزبان وب یا به اصطلاح هاستینگ است. (البته تلفظ درست آن هوستینگ است اما در ایران کلمه هاستیگ جا افتاده.) تا فایل هایتان را آنجا قرار بدهید. شما در ایران زندگی می کنید و اینجا دارای شرایط ویژه خودش است.

هنگام انتخاب یک سرویس میزبانی وب، باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ آیا انتخاب شرکت میزبانی وب در ایران شرایط متفاوتی دارد؟ به ادامه مطلب بروید تا با نکاتی مهم در انتخاب هاست مناسب و کارآمد آشنا شوید.

  • یک برنامه نویس