یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

علوم کامپیوتری با سرعت زیادی در حال پیشرفت و به روز رسانی است. در این مجله سعی خواهیم کرد مباحث مختلفی در این حوزه را بررسی و آموزش های مفیدی را ارایه دهیم

پیوندهای روزانه
نکات عملی برای بهبود کمپین‌های بازاریابی ایمیلی
زمانی که شما این سوال را جواب دادید. همه جنبه های دیگر بهینه سازی موتورهای جست و جو به کمک شما خواهند آمد تا شما را در دست یابی به هدفتان یاری کنند.در بازاریابی اینترنتی در کنار بازاریابی ایمیلی معمولا مردم از وب سایت هایتشان برای مقاصد مختلفی استفاده می کنند. با این وجود شما هنوز هم باید به این سوال جواب دهید. تمرکز بر روی جواب این سوال به شما کمک می کند یک استراتژی موثر تر داشته باشید.

در اینجا سه تا از رایج ترین پاسخ های "هدف وبسایت من چیست؟" ذکر شده است.

- برای فروش هر چیزی...

- برای تولید سرنخ برای تیم فروش شما

- برای آموزش به مخاطبین شما

ساده است....فقط باید تصمیم بگیرید کدامیک از جواب های بالا مناسب شماست ( یا جوابی دیگر برای خودتان پیدا کنید) و به سراغ دومین قدم بروید

هدف فعالیت بازاریابی خود را تعیین کنید.
اغلب شرکت ها مخلوطی از اخبار شرکت، به روز رسانی ها، نکات و ترفیعات فروش را در یک پیغام نامنظم ارسال می کنند. به جای این کار، با تیم بازاریابی و فروش خود به دقت هدف هر پیام را بررسی کنید تا بتوانید ظاهر آنرا به درستی طراحی کنید و آنرا به بخش مناسبی از لیست خود ارسال نمایید. شما می توانید اهداف فعالیت های بازاریابی تان را به صورت خلاقانه ای اطلاع رسانی کنید:
• محتوایی فراتر از اطلاعاتی که تا کنون داشته اید، ایجاد کنید.
• یک محصول یا خدمت خاص را برای بازگشت مشتریان موجود تبلیغ کنید.
• ترافیک را به صفحات و مقالات جدید وبسایتتان بیاورید.

بسیاری از افراد برای ارسال ایمیل انبوه بازاریابی از Yahoo , Gmailو در بهترین حالت مثلا از Outlook برای ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. اما در ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تنها بخش کوچکی از کار است. بخش مهم کار آماده سازی مناسب محتوی ایمیل‌ها برای ارسال و نهایتا اطلاعاتی است که بعد از ارسال ایمیل باید برای تحلیل ایمیل مارکتینگ در اختیار داشته باشیم. در ضمن ارسال انبوه ایمیل توسط این ابزارها در اکثریت موارد منجر به اسپم شدن ایمیل‌ها می‌گردد.

به بیان دیگر استفاده از نرم افزارها و ابزارهای غیرحرفه‌ای برای بازاریابی ایمیلی چیزی جز اتلاف وقت نیست و یک بازاریابی کورکورانه و بی فایده تلقی می‌گردد. این ابزارها اطلاعات مورد نیاز برای یک ایمیل مارکتینگ موفق را در اختیار ما قرار نمی‌دهند.

نرم افزارهای حرفه‌ای ایمیل مارکتینگ ، اطلاعات مناسبی از ایمیل‌های ارسالی در اختیار ما قرار می‌دهند. مثلا اینکه چه تعداد از ایمیل‌ها باز شده اند ، چه تعداد از ایمیل‌ها به مقصد نرسیده‌اند ، چه ایمیل‌های مشکل دارند و امکان ارسال به انها وجود ندارد.

اصراری نیست که شما هر روز ایمیل بفرستید، زمان‌بندی ارسال ایمیل بستگی به نوع کسب‌وکار شما و نوع خدماتی که شما ارائه می‌دهید، دارد.

اما اگر زمان بین ارسال زیاد شود، ممکن است مخاطبان شما را فراموش کنند. پس بر اساس توانمندی خود این زمان را تخمین زده و روی تقویم علامت بزنید.در کل تمام این نتایج بر اساس تست‌هایی بدست آماده که توسط ایمپ‌لیست صورت گرفته‌اند و هر کسی می‌تواند چنین تست‌هایی را انجام داده و رفتار مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کند. پس همیشه در نظر داشته باشید که می‌توانید محتوا و زمان ارسال ایمیل‌های خود را تست کرده و سپس یک تصمیم برای اعمال تغییر در آنها بگیرید. ایمیل‌های حاصل از این تست‌ها مستقیما روی فروش شما تاثیر گذاشته و سبب می‌شوند که مخاطبان خود را راحت‌تر از طریق ایمیل جذب کنید. ما مقالات بیشتری را در دسته بازاریابی ایمیلی برای شما آماده کرده ایم.کی از دغدغه‌های کسب‌وکارها این است که چگونه برای ایمیل‌های خود، مشترکانی پیدا کنند که مخاطب هدف آنها بوده و می‌توانند درآینده با پیاده سازی یک استراتژی به مشتری‎های آنها تبدیل گردند. راه‌های بسیاری برای رفع این دغدغه وجود دارد؛ ولی مهم اینجاست که پس از مشترک‌گیری، آیا محتوای شما به کار مشترکتان می‌آید؟ آیا مشترک می‌تواند آنچه که می‌خواهد را در خبرنامه‌های شما بیابد؟در برخی موارد برای اثربخشی ایمیل با رعایت اصل احترام به مخاطب، یک ایمیل را در بازه‌های زمانی مناسب چندین بار به مخاطب ارسال کنید.ساعت ارسال ایمیل نیز حائز اهمیت است، با توجه نوع کسب‌وکارتان این ساعت متغیر است. به طور کلی ساعات ابتدایی روز بین ۸تا ۱۰ صبح، ساعات انتهایی زمان کاری بین ۳تا ۶ بعدازظهر و ساعات انتهایی شب بین ۱۰تا ۱۲ افراد به احتمال بیشتری ایمیل‌های خود را چک می‌کنند.

در ادامه به چهار مورد اشاره می‌کنیم که با انجام دادن آنها، هم به کاربرانی که قصد لغو اشتراک دارند احترام گذاشته و از طرفی هم می‌توانید اطلاعاتی بدست آورده که بهره‌وری از آنها سبب ماندن دیگر کاربران شما شود:

۱-از مشترکان خود بپرسید که چه چیزی از شما انتظار دارند و دلیل آنها برای لغو اشتراک چیست

۲-به کاربران خود این امکان را دهید که به صورت دلخواه میان دسته‌بندی مطالب شما، خبرنامه دریافت کنند

۳-به برند و صفحه لغو اشتراک خود، جان دهید

۴-در صفحه لغو اشتراک خود از فرم‌های هوشمند بهره ببرید

همواره درنظر داشته باشید که راه‌های بسیاری برای نگه داشتن مخاطب در بازاریابی ایمیلی وجود دارد که کاملا در مسیر احترام به آنها قرار دارد. اگر شما هم راهکار مناسبی دارید، خوشحال می‌شویم تا در بخش نظرات همین پست آن را به اشتراک بگذارید.


تیتر شما مفهوم نبوده و یا روی هدفی نادرست پافشاری می‌کند:برای همه ما روشن است که تیتر اولین موردی است که سبب باز شدن ایمیل شما، توسط مخاطب می‌گردد. توجه داشته باشید که باید در حین نوشتن تیتر دقیقا هدف نهایی خود را در ذهنتان تجسم کنید.

حتما لازم نیست که ایمیل ارسال شده، کسب‌وکار شما را به یک معامله نزدیک کند و یا سبب ایجاد یک قرارداد بزرگ شود؛ بلکه گاهی لازم است فقط از مخاطبان یک پاسخ مختصر دریافت کنید. همین پاسخ ساده می‌تواند شما را به هدف نهایی‌تان نزدیک کند.

http://8409-presscdn-0-53.pagely.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/07/email-marketing-automation-tools.png


نکات بازاریابی ایمیلی

در انجام بازاریابی ایمیلی باید عوامل مختلف مورد آزمایش قرار گیرند تا بیشترین بازدهی به دست آید. اما بعضی عوامل در بازاریابی ایمیلی هستند که تاثیر گذاری بالایی دارند اما کمتر مورد آزمایش قرار می گیرند. در این مطلب دیدگاه بازاریابان اینترنتی در مورد عوامل تاثیر گذار و استفاده از آن ها ذکر شدند که می تواند معیار خوبی برای شروع آزمایش ها در بازاریابی ایمیلی باشد.

منبع : تبلیغات انلاین بلاگ‌اد


  • یک برنامه نویس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی