یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

علوم کامپیوتری با سرعت زیادی در حال پیشرفت و به روز رسانی است. در این مجله سعی خواهیم کرد مباحث مختلفی در این حوزه را بررسی و آموزش های مفیدی را ارایه دهیم

پیوندهای روزانه

http://blogad.ir/wp-content/uploads/2016/12/outreach-marketing-750x450.jpg

چطور بازاریابی دیجیتال میتواند مهم باشد

رسانه‌های دیجیتال به‌قدری فراگیر هستند که مشتریان می‌توانند به هر اطلاعاتی که دوست داشته باشند و در هر زمان و مکانی که باشند دسترسی پیدا کنند. دیگر آن زمان که پیام‌های شما فقط درباره‌ی خدمات و یا محصولاتتان بود و اطلاعات به‌صورت یک‌طرف از جانب شما منتشر می‌شد و فقط آن چراکه خودتان می‌خواستید به اشتراک می‌گذاشتید گذشته است. رسانه‌های دیجیتال در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین منابع در حال رشد در زمینه‌های سرگرمی، اخبار، خرید و فعالیت‌های اجتماعی است. مشتریان به آنچه شما درباره‌ی برندتان می‌گویید اکتفا نمی‌کنند، اما آنچه که دوستان، رسانه‌ها، دوستان و… می‌گویند را بهتر قبول می‌کنند. مردم آن برندی را می‌خواهند که بتوانند به آن اعتماد کنند، شرکتی را می‌خواهند که آن را بشناسند، ارتباطاتی را می‌خواهند که شخصی‌سازی‌شده و مناسب‌تر باشد و پیشنهاد‌هایی را می‌پذیرند که درخور خواسته‌هایشان باشد

به استفاده از رسانه‌های جدید در راستای بازاریابی یک برند/محصول/سازمان می‌گویند. در این راستا می‌توانیم کارهای بسیاری انجام دهیم، ولی امروزه بازاریابی دیجیتال به اینترنت متکی است.

وب سایت فاکتور اصلی است : با ساختن یک هویت آنلاین برای برندتان، آگاهی در مورد آن را افزایش دهید. از سوی دیگر به کمک وب‌سایت می‌توانید مخاطبان هدف خود را راحت‌تر پیدا کنید.

وب سایت ما در چه وضعیتی است : محتوای شما نقش مهمی را در وب‌سایت‌تان ایفا می‌کند. باید همواره محتوای صفحات وب‌سایت را بررسی کرده و آن را بهینه‌سازی کنید.

در ادامه می‌توانید اینفوگرافیک بازاریابی دیجیتال چیست را نیز مشاهده کنید. اکثر این راهکارها در کشور ما مورد استفاده قرار می‌گیرند و معمولا کسب‌وکارهای کوچک‌تر، بیشتر قدر چنین روش‌های کم هزینه‌ای را می‌دانند. منبع : بلاگ اد

بازاریابی دیجیتالی اساسا بر اینترنت تمرکز دارد، که هم یک وسیله‌ی ارتباطی است و هم یک رسانه‌ی بازاریابی بسیار قدرتمند، چنان‌چه دابل‌کلیکِ گوگل* اخیرا ثابت کرده‌است. اینترنت را می‌توان هم برای ارسال پیام استفاده کرد مانند رایانامه، آراس‌اس، پیام‌رسانی فوری یا ارسال صدا، و هم برای جست‌وجوی عبارات مرتبط با پرداحت به ازای کلیک و “دریافت” اطلاعاتی که به درد آگهی داخل یک بنر می‌خورد.

بنابراین بازاریابی دیجیتالی می‌تواند به عنوان ترکیبی از ارسال و دریافت فناوری‌های اینترنتی برای اجرای کمپین‌های بازاریابی دیده شود.

از آن‌جا که این نوع بازاریابی دیجیتال است، یک موتور گزارش‌گر می‌تواند درون یک کمپین گذاشته شود و به سازمان اجازه بدهد که بلافاصله روند عملکرد کمپین را ببیند، مثلا این‌که چه چیزی توسط یک کاربر دیده می‌شود، چند بار و به چه مدت و همین‌طور نرخ واکنش و خریدهایی که صورت می‌گیرد. لطفا توجه داشته باشید که فناوری‌های بازاریابی هر کدام روشی دارند و همه‌ی آنها نمی‌توانند انواع یکسان گزارش را ارائه بدهند. همچنین بازاریابی دیجیتال دائما در حال تغییر و تحول است و تمام مدت فناوری‌های جدید به وجود می‌آیند.

آکادمی ای‎نتورک یکی از فضاهای آموزشی با منابع جامع است که به انتشار محتواهایی چون مقالات، نمونه‌های موردی و کتاب‌های الکترونیکی می‎پردازد و بواسطه چنین محتواهایی، قصد دارد تا مخاطبان خود را در این زمینه‌ها بروزرسانی کند و آنها را آموزش دهد.

این محیط آموزشی، به مخاطبانش کمک می‎کند که علم دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات را از سطح مبتدی تا پیشرفته بیاموزند و در زمینه‌هایی آموزش ببینند که عبارتند از:

سئو: سئو که مخفف بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو است، به صاحبان وب‌سایت‌ها کمک می‌کند که در نتایج موتورهای جستجو، بهترین رتبه‌ها را کسب کنند. مخاطبان آکادمی با راهکارهایی آشنا می‌شوند که به پروسه سئو سرعت می‌بخشند و کمک می‌کنند که شرایط بهتری برای آنها ایجاد گردد.

ایمیل مارکتینگ: این روش بازاریابی به خاطر بازگشت سرمایه خوب خود، مورد توجه کسب‌وکارها قرار گرفته است. در آکادمی بیشتر روی بهینه‌سازی ایمیل‌ها تمرکز می‌کنیم و نمونه‌هایی می‌آوریم که روی فعالیت شما هم تاثیرگذار خواهند بود.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: در آکادمی بیشتر روی نحوه فعالیت کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی تمرکز شده‌است و از استراتژی تا برنامه‌ریزی در این رسانه‎ها تشریح می‌گردد.

بازاریابی محتوا: همان طور که بیل گیتس گفته؛ محتوا پادشاه است و به همین دلیل است که در آموزش دیجیتال مارکتینگ به بازاریابی محتوا پرداخته می‌شود و راهکارهایی عنوان می‌گردد که کسب‌وکارها بتوانند شرایط خوبی برای محتوای با ارزش خود ایجاد کنند و اصطلاحا برای آنها به بازاریابی بپردازند.

تبلیغات بنری: نمونه‌های موردی و همچنین اصولی که در زمینه این شیوه تبلیغاتی در آکادمی ای‌نتورک منتشر شده است، به علاقمندان این روش تبلیغاتی کمک می‌کند تا بتوانند به بهترین شکل، تبلیغات بنری خود را مدیریت کنند و از آنها بازخوردهای چشمگیری بگیرند.

  • یک برنامه نویس

بازاریابی اینترنتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی