یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

علوم کامپیوتری با سرعت زیادی در حال پیشرفت و به روز رسانی است. در این مجله سعی خواهیم کرد مباحث مختلفی در این حوزه را بررسی و آموزش های مفیدی را ارایه دهیم

پیوندهای روزانه

چگونه یک ویدیو در بازاریابی شما نقش دارد

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲ ب.ظ

online-with-offline

بازاریابی ویدیویی (ویدئو مارکتینگ) یکی از زیرمجموعه‌های استراتژی بازاریابی محتوا است. با بازاریابی ویدیویی شما محتوایی مربوط به برند خودتان تولید می‌کنید که مردم را به آن علاقه‌مند کنید. این موضوع باعث می‌شود تا مردم شمارا بشناسند و به شما اعتماد کنند. در کل مردم ویدیو را خیلی بیشتر استفاده می‌کنند و معمولاً ویدئوها مثل یک ویروس منتشر می‌شوند. ویدیو تأثیر بیشتری نسبت به متن دارد و در بحث جستجو، ویدیوها طرفدار بیشتری دارند و بیشتر جستجو می‌شوند.

اگر می‌خواهید از خودتان فیلمی بگیرید که در حال معرفی یک محصول با جزییات آن هستید بهتر است همین حالا دوربین را خاموش کنید چرا که بیان ویژگی‌ها در متن هم امکان پذیر است. با صدای بلند می‌گوییم که لطفا خلاق باشید و سعی کنید کاری متفاوت کنید و یا به قولا طرحی نو در اندازید! ارزش یوتیوب و کانال‌های اشتراک گذاری فیلم به قدری زیاد است که می‌تواند جایگزین یک تلویزیون کابلی باشد، از این جهت که کاربران زیادی در آن حضور دارند. این کاربران به دنبال ۴ سبک فیلم هستند که از قضا در فروش نیز بسیار دخیل اند

فیلم با موضوعات آموزشی

گاهی وقتی می‌خواهید یک فیلم بسازید تا محصولات خودرا نمایش دهید، بیایید کاربرد محصول را در قالب یک فیلم نمایش دهید. فرض کنید که شما به فروش مهره‌های رنگی مشغولید و می‌خواهید آن‌ها را به فروش برسانید. کافیست بیایید یک کاردستی با این مهره‌ها درست کنید و روش درست کردن آن را آموزش دهید. به طور کلی هر آموزشی که پیرامون محصولات شما باشد می‌تواند یک هدف گیری موثر تلقی شود.

ایده‌پردازی برای ساخت ویدئوها

  • اشتراک‌گذاری محتوای تبلیغات ویدیویی در راستای موفقیت یک بازاریابی آنلاین
  • تنظیمات و ویرایش‌های محتوای تصویری هماهنگ با فضای مجازی
  • تولید یک محصول تصویری با کیفیت برای توسعه اهداف کسب‌وکار و حذب مخاطب هدف
  • توضیحاتی در رابطه با story board

همچنین می‌توانید نمونه‌های خوبی از ویدیوهای موفق در این زمینه را ببینید، با فضاهایی که نتیجه خوبی در رونق بازاریابی آنلاین شما به همراه می‌آورد آشنا شوید و از نحوه اشتراک‌گذاری در آن فضاها بیشتر بدانید تا نتیجه این نوع محتوا را در گسترش کسب‌وکار خود رصد کنید.

تیزرهای کوتاه برای درگیر کردن مخاطبان

ممکن است که مشتریان قبلی کسب‌وکارتان، شما را فراموش کنند و به همین دلیل لازم است که همواره خود را به آنها یادآوری کنید و ویدیو مارکتینگ از مواردی است که می‌تواند در مسیر معرفی محصولات جدید، به کسب‌وکار شما کمک کند. از محصولات جدید خود، تیزرهای کوتاه با کیفیت بسازید و آن را در هر جایی که امکان دارد، منتشر کنید.

حرف آخر در بازاریابی ویدیویی

همیشه به یاد داشته باشید که باید به واسطه ویدیو، میزان تعامل را افزایش دهید و در تولید ویدیو، کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سوال اینجاست که شما چگونه از بازاریابی ویدیویی بهره می‌برید؟

چرا فیلم تاثیر گذاری زیادی بر نظر مشتریان برای خرید دارد؟  تصور کنید فردی در حال تصمیم گیری برای خرید کفش است. وی کفش را وارسی می‌کند، بخش‌های مختلف آن را با دقت بررسی می‌کند، جنس آن را لمس می‌کند و حتی چسب و بند‌های آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. بدین صورت با یک تجربه‌ی حس واقعی اقدام به خرید می‌کند. در دنیای آنلاین که همه چیز مجازی است این حس اهمیت بیشتری پیدا می‌کند بنابراین فروشگاه‌های اینترنتی نیاز به این دارند که بتوانند یک تجربه واقعی از کار کردن با محصول در اختیار خریدار قرار دهند. هر چند عکس تا حدی می‌تواند در نمایش ظاهر به مشتریان کمک کند اما تجربه‌ی دیدن فیلم با تصویر و عکس خیلی فرق دارد. هر چه یک فروشگاه اینترنتی بتواند تجربه مقایسه و انتخاب را ملموس‌تر کند، احتمال بیشتری وجود دارد که کاربر از وی خرید کند.

  • یک برنامه نویس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی