یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

علوم کامپیوتری با سرعت زیادی در حال پیشرفت و به روز رسانی است. در این مجله سعی خواهیم کرد مباحث مختلفی در این حوزه را بررسی و آموزش های مفیدی را ارایه دهیم

پیوندهای روزانه

حرکت به سوی محتوا همیشه خوب

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ق.ظ

این زمان،زمان شروع نقل این قصه وخاتمه سردرگمی هاست. seo و بازاریابی محتوا داخل سرزمین دیجیتال در جنگ رنکینگ ها وبهینه سازی سایتها، دو شخصیت ناسازگار به شمار می آیند؛ در حالیکه انقدر به هم نزدیک هستند که در واقع دو شخصیت متفاوت از یک نفر بر جا می‌گذارند.
بازاریابی محتوایی همان هنربرقراری ارتباط و ایجاد اعتماد در ذهن مخاطبان است به طوریکه اگر صاحبان یک کسب‌‌و‌کار، محتوای ارزشمند را به صورت دائم در اختیار مشتری قرار دهند، آنها به پاس حس اعتماد و تعلق که به تولید کننده محتوا دارند،تبدیل به مخاطب و مشتری دایم می شوند. از طرفی seo می تواند صفحات وب را برای موتور های جستجو جالب و فریبنده کند به طوری که نتایج جستجو کلمات کلیدی مخاطب می‌شود همان صفحات بهینه شده در بالاترین امتیاز.

در بالا ۴ مرحله پرورش مشتریان بالقوه را را لیست کردیم. هدف نهایی آن مراحل ایجاد مشتریان دائمی است. همانطور که می‌دانید مشتریان دائمی مهمترین تامین کننده مالی برای رشد طولانی مدت تجارت شما خواهد بود. این همان نقطه‌ای است که بیشتر تجارتها شکست می‌خورند. خیلی راحتر است که شما تعداد بیشتری از محصولات یا خدمات خود را به گروه کوچکی از مشتریان وفادار خود بفروشید تا اینکه یک قلم را به تعداد زیادی از مشتریان تازه وارد بفروشید.

“بیشتر کسب و کارهای کوچک در عرض ۵ سال یا کمتر شکست می خورند!”

یک قیف فروش قوی کار را خیلی آسانتر کرده تا مشتریان دائمی سودآور را افزایش داده و بتوانید به هدف فروش سالیانه خود برسید.

اصطلاح قیف فروش اشاره به این مراحل دقیق دارد برای هر ۱۰۰۰ مشتری بالقوه که شما در بالای قیف قرار می دهید، تنها ۱۰۰ نفر مشتریان احتمالی خواهند شد و از آن ۱۰۰ نفر تنها ۱۰ نفر محصول احتمالی شما را خواهند خرید.

این اعداد همیشه در کسب و کارها متفاوت است. اما در یک مورد مطمئن باشید هر چه وقت بیشتری صرف ساخت و تنظیم صحیح قیف فروش خود نمایید، بیشتر موفق خواهید بود.

این محتوای ارزشمند چه شخصیتی است؟ که هم سر ناسازگاری با seo دارد هم دوستی قدیمیه seo و گوگل را دچار ابهام می کند و از طرفی همین محتوا بدون هدف وارد دنیای رقابت رتبه بندی نشده.
این محتوای ارزشمند قهرمان قصه ما نیست و زاییده تخیل کج فهم های ما از همپوشانی تنگاتنگ seo و بازاریابی محتوایی است. قهرمان قصه ی ما محتوایی است که عقل انسان آن را می پذیرد، یک محصول را در ساده ترین شکل ممکن بیان می کند و زمانی وارد قصه ی ما می شود که همه ی سایت ها اصول اساسی seo را رعایت می کنند و شرایط رقابت نیازمند اتفاقی جدیدی برای جذب ترافیک هدف گذاری است. او می آید و می درخشد اما تنها نیست؛ بله تنها نیست، seo و بازاریابی محتوا دست در دست هم حرکت می‌کنند. حرکت و همپوشانی و همگرایی آنها بدین صورت است که سئو ترافیک زایی نمی‌کند اما راه را هموار می‌کند و تا زمانی که سایت با اصول seo و استاندارد های جستجو همگام نشود محتوای ارزشمند به دید کاربران نمی رسد. seo دارای ظرایف، جزییات و ریزبینی است و از طرفی تکنیکال به حساب می‌آید، محتوا وسیع بوده و فرا کل نگر. seo تنها شروع کار است و روش های بهبود محتوایی ادامه کار.
گفتیم روش های بهبود محتوایی، پس بیایید چک لیستی از این روش ها در بیاوریم تا پیمان نامه دوستی seo و بازاریابی محتوایی را به اتمام برسانیم.

علاوه‌بر این تاثیرات تکمیلی مهم، محتوا برخی اثرات مثبت دارد که می‌توانند کارکردی مستقل داشته باشند:

• ترافیک اینترنتی تازه جذب می‌کند. اگر در حال تولید محتوا بر روی وبلاگ خودتان هستید، احتمال اینکه افراد شما را پیدا کنند و وب‌سایت شما را مرور کنند، بیشتر می‌شود. همچنین می‌توانید از طریق متصل کردن لینک‌ پست وبلاگ‌هایتان با دیگر تکه‌های محتوای درون سایت، تعاملات اینترنتی بیشتر را تقویت کنید. 

• برای شما اعتبارآفرینی می‌کند. هر چقدر افراد بیشتری محتوای شما را ببینند، بیشتر برندتان را به یاد می‌آورند و اعتبارتان نزد این افراد بیشتر خواهد شد. 

• اعتماد و وفاداری به برندتان را تقویت می‌کند. وقتی بازدیدکننده‌ای به هر دلیل به‌طور اتفاقی از سایت شما دیدن می‌کند، محتوای موجود می‌تواند اعتماد به برندتان را تضمین کند. تا زمانی که این محتوا قابل استناد، مفید و باکیفیت باشد، این روند ادامه خواهد داشت. 

• می‌تواند بر مکالمات اثرگذار باشد. بار دیگر فرض می‌کنیم محتوای سایت شما باکیفیت است و به خوبی نوشته شده است. اگر شماره تماسی را در جای مناسبی درون محتوا قرار داده باشید، می‌توانید افراد را به برقراری تماس مستقیم تشویق کنید که این موضوع می‌تواند به میانگین درآمدی بیشتر به ازای هر بازدیدکننده سایت منجر شود. 

• می‌تواند جریان درآمدی مستقلی به همراه داشته باشد. اگر محتوای سایت شما به اندازه کافی قوی باشد، می‌توانید روی آن به‌عنوان سرویس جداگانه‌‌ای از شرکتتان حساب کنید؛ مثل eBook. 

ماندگاری همیشگی محتوای «بادوام» 
ویژگی محتوای بادوام این است که هیچ‌گاه از بین نمی‌رود. محتوای قابل به‌روزرسانی، محتوای خبری و دیگر اشکال تولیدات لحظه‌ای همگی اهمیت دارند و می‌توانند بازدیدکنندگان زیادی را جذب کنند. اما برخی اشکال محتوا وجود دارند که همیشه کاربرد دارند.

به‌عنوان مثال، افراد همواره نیاز دارند نکته‌هایی را در مورد نحوه برقراری ارتباطات بهتر بدانند. با ظهور تکنولوژی‌های جدید، عوامل جدیدی به این ویژگی‌ها اضافه می‌شوند، اما می‌توانید با تغییراتی اندک مطالب قدیمی را همواره به‌روز و کاربردپذیر کنید. از آنجایی که محتوا به صورت تئوریک همواره دوام دارد، هیچ‌گاه ارزش خود را از دست نمی‌دهد و به یک سرمایه بلندمدت تمام و کمال تبدیل می‌شود. 

محتوا یعنی بازدهی مرکب 
خوشبختانه بیشتر افراد با مفهوم سود مرکب آشنا هستند؛ یعنی وقتی سرمایه‌گذاری شما منجر به سود می‌شود، سرمایه اصلی رشد می‌کند و در هر دوره مرکب بعدی سود بیشتری به دست می‌آورید.

  • یک برنامه نویس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی