یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

علوم کامپیوتری با سرعت زیادی در حال پیشرفت و به روز رسانی است. در این مجله سعی خواهیم کرد مباحث مختلفی در این حوزه را بررسی و آموزش های مفیدی را ارایه دهیم

پیوندهای روزانه

http://blogad.ir/wp-content/uploads/2015/08/contentfeatured.jpg

همانطور که می دانید بازاریابی محتوا به نوعی از بازاریابی گفته می شود که با اشتراک گذاری اطلاعات در مورد یک محصول از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و کسب رتبه در موتور جستجو گوگل انجام می پذیرد و باعث وفادار ماندن مشتری های قدیمی و جذب مشتریان جدید می گردد.

این نوع بازاریابی با استراتژی تولید و نشر محتوای جذاب و با ارزش، با رویکردی هم سو با اهداف هر شرکت در جهت برند سازی و یا افزایش اعتبار برند در بین مشتریان بالقوه و تبدیل آن ها به مشتری بالفعل تاثیر بسزایی دارد. از دیگر مزایای تولید محتوای ارزشمند در بین سایر تبلیغات، ماندگاری این محتوا است که سال های سال خواهد ماند و حتی در زمان خواب شما هم برای شما تبلیغ خواهد کرد. سایر تبلیغات مانند تبلیغات تلویزیونی، بیلبورد های شهری، تراکت، بازاریابی تلفنی، حضوری و ایمیلی، نصب بنر و... علاوه بر کوتاه مدت بودن پر هزینه نیز می باشند که بازاریابی محتوی از این عیب نیز مبری است.

از آنجایی که مردم در طول روز تحت هجوم تبلیغات بسیاری هستند، به عمده این تبلیغات اهمیت نداده و از آن ها عبور می کنند. در صورتی که محتوای نوشته شده در سایت های تجاری تنها به افرادی نمایش داده می شوند که در مورد آنها در یکی از موتور های جست وجو تحقیق می کنند و باعث می شود به طور کامل و با دقت آن محتوا را بخوانند.
محتوا بسیار قدرتمند است به طوری که بسیاری از برندهای بزرگ، بیشتر ترجیح می‌دهند به جای بازاریابی اینترنتی از بازایابی محتوا استفاده کنند. بازاریابی بزرگ و موفق همیشه در محتوا بوده و خواهد بود. توانایی شما در ارتباط با مشتریان بالقوه، تعیین کننده موفقیت شما خواهد بود. پبشنهاد می‌کنم برای درک بهتر نگاهی به مقاله‌ بازاریابی محتوا چیست داشته باشید.

بازاریابی محتوا، یک رویکرد استراتژیک برای بازاریابی است که روی تولید و توزیع محتوای با ارزش تمرکز دارد. بواسطه این رویه می‌توانید یک مخاطب از پیش تعریف شده را جذب و او را کنار خود حفظ کنید. در مرحله بعد فرآیند بازاریابی محتوایی، لازم است که فرد جذب و حفظ شده را به واسطه راهکارهایی به یک مشتری سودآور تبدیل کنید.

همیشه باید در نظر داشته باشیم که بازاریابی محتوا یک فرآیند بلند مدت است و لحاظ کردن آن در استراتژی بازاریابی کسب‌وکارمان، بسیار ضروری است. تمرکز اصلی در بازاریابی محتوا روی این است که رسانه ایجاد کنیم، نه اینکه رسانه‌های دیگران را اجاره کنیم و بابت آنها هزینه بپردازیم.

به زبان ساده، بازاریابی محتوا همان هنر برقراری ارتباط با مشتری‌های بالفعل و بالقوه است. شما بواسطه این شیوه مشتریان خود را آموزش می‌دهید و بدون جلسه معرفی محصولات و خدمات جدید خود، آنها را به سوی خود حرکت می‌دهید. اشتراک‌گذاری اطلاعات مفید و کاربردی مرتبط با نیاز مخاطبانتان سبب می‌شود که سرعت تبدیل شدن یک مشتری عادی به یک خریدار وفادار، افزایش یابد و دیگر این که آنها برای محصولات جدیدتان به شما مراجعه کنند؛ تا دیگر نیازی نباشد هر بار که محصول جدیدی عرضه می‌کنید، مجبور شوید که مستقیما به آنها اطلاع‌رسانی کنید.

  • یک برنامه نویس

بازاریابی محتوا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی