یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

علوم کامپیوتری با سرعت زیادی در حال پیشرفت و به روز رسانی است. در این مجله سعی خواهیم کرد مباحث مختلفی در این حوزه را بررسی و آموزش های مفیدی را ارایه دهیم

پیوندهای روزانه

یکی از بهترین روش های در زمینه تبلیغات انلاین امروزه استفاد از تبلیغات ویدیویی است. برای تجارت‌های مختلف در جهت دست یافتن به مشتری‌هایی که هنوز نتوانستند به آن ها برسند چیست؟ تزریق جلوه ‌ی شخصی و خصوصی مصرف ‌کنندگان به آن تجارت بسیار کارساز خواهد بود.تبلیغات معطوف به بستر فرهنگی، یعنی تبلیغ‌هایی که مصرف ‌کنندگان را بر اساس آنچه جست ‌وجو کرده بودند، هدف قرار می‌دهند؛ برخلاف تبلیغ‌های سنتی که بینندگان یک شبکه‌ ی به‌خصوص را خطاب قرار می‌دهند. طبق یک پژوهش جدید انجام‌ شده توسط شرکت بازاریابی رسانه‌ای IPG Mediabrands و شرکت فناوری شناسایی ویدیوی ZEFR، تبلیغ‌هایی که بافت اجتماعی مخاطب را در نظر می‌گیرند، اثر مثبت ‌تری روی بیننده می‌ گذارند.

ویدئوها قابلیت زیادی را در سرعت دادن به رشد و رونق شرکت شما دارند. اما این زمانی ممکن می شود که به تعداد مناسبی بازدید بگیرند! در این مقاله می خواهیم درباره ی سه راه موثر برای ترغیب مخاطب به تبلیغات ویدیویی صحبت کنیم که بازدید ویدیو های تبلیغاتی تان را در فیسبوک، توئیتر و یوتیوب افزایش می دهند.

تبلیغات ویدیویی فیس بوک

ویدئوها باید کوتاه باشند ، لازم نیست شما زمان زیادی از مخاطبان خود را تلف کنید ، و باید ساده باشند برای اینکه بتوانید به آسانی آنها را ایجاد کنید و در استراتژی بازاریابی آنلاین خود بگنجانید. اگر شما نیاز به یک کارمند حرفه ایی (گران قیمت) دارید تا برای پیام شما انیمیشن های سرگرم کننده ایجاد کند ، دیر یا زود شما مجبور به انتخاب خواهید شد تا بودجه بازاریابی خود را در یک هنر مقرون به صرفه تر استفاده کنید.
طول ایده آل یک ویدئو در فیس بوک ۲۱ ثانیه است. اگر شما می خواهید که ویدئوی عمیق تر و طولانی تری ایجاد کنید ، باید آن را به چند بخش تقسیم کنید و بصورت یک سری ویدئو ایجاد کنید.
بطور روزانه بیش از یک بیلیون نفر وارد شبکه اجتماعی فیسبوک می شوند. از طرف دیگر، آمریکائی ها بطور متوسط، روزانه ۴۰ دقیقه از زمان خود را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. این دو آماری که بیان شد؛ اهمیت زیاد تبلیغات ویدئویی فیسبوک را برای افزایش رونق کسب و کارتان نشان می دهد.
شما باید ویدیوی خود را مستقیماً ( از سایت خود و یا آدرس یوتیوب خود به اشتراک نگذارید!!!) در فیسبوک آپلود کنید. آپلود مستقیم ویدیوهای تان در فیسبوک فواید زیادی دارد که از جمله ی آن، پخش اتوماتیک ویدیوی شماست! فیسبوک بصورت خودکار ویدئوی شما را در صفحات دیگران پخش خواهد کرد که این اتفاق، بیش ترین نوع درگیر کردن افراد را داراست.
یکی دیگر از فواید ویدیوی تبلیغاتی فیسبوک، قابلیت هدف گذاری مخاطبان است. یعنی می توانید از لحاظ علایق، بازاریابی، لیست ها، جمعیتی و … آنها را تفکیک نمائید.

تبلیغات ویدیویی در یوتیوب

یوتیوب (YouTube) وب سایتی است که از سال ۲۰۰۵ آغاز به کار کرده است و هم اکنون مالک آن گوگل است. یوتیوب دارای چند ویژگی مهم است که آن را به وب سایتی یکتا در زمینه ویدیو تبدیل کرده است.
مهمترین ویژگی یوتیوب این است که قبل از ظهور این وب سایت، هیچ وب سایتی بر روی اینترنت وجود نداشت تا افراد بتوانند با کمترین دغدغه بر روی آن ویدیوهای خود را بارگذاری و از طریق آن کسب درآمد کنند.
علاوه بر این یوتیوب مکانی است که در آن نه تنها هر روز، بلکه هر ثانیه محتوایی جدید در حال تولید و عرضه است! آخرین ویژگی یوتیوب را هم می توان به امکان قابل تعمیم دادن آن در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی دانست. مثلا شما به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید یک تبلیغات ویدیویی در یوتیوب را بر روی پروفایل فیس بوک یا وبلاگ خود نمایش دهید.

در یوتیوب، هدف شما این است که سعی کنید ویدیوهایی که در گذشته آپلود کرده اید بازدیدهای بیش تری به دست بیاورند. بهترین های یوتیوب، ویدیوهایی هستند که در خاطره ها ثبت شوند! تبلیغاتی که افراد را متحیر کرده و یا احساس خاصی را منتقل کنند از جمله ی بهترین ویدیوها به شمار می روند.
در یوتیوب، شما بابت هر یک بازدید پرداخت می کنید. اگر کاربر گزینه ی Skip یا همان “رد کردن” را انتخاب کند (یعنی تبلیغات شما تماشا نشود!) شما چیزی پرداخت نمی کنید.در یوتیوب هم می توانید براساس کلمات کلیدی، علایق، جمعیتی و … هدف گذاری کنید.

تبلیغات ویدیویی ترویجی توئیتر

توئتر، پس از فیس بوک، دومین شبکه اجتماعی بزرگ دنیا محسوب می گردد که تا به امروز توانسته حدود پانصد میلیون کاربر را به خود جذب کند. اخیرا در کشور ایران هم توئیتر بسیار جا افتاده و افرادی که از اینترنت استفاده می کنند به این شبکه اجتماعی جذب شده اند. البته شبکه اجتماعی توئیتر به نسبت فیس بوک بسیار ساده تر بوده و بیشتر بر پایه توئیت کردن است. توئیت در حقیقت پست هایی کوتاه هستند که جمعا باید به صد و چهل کارکتر ختم گردند.
اگر کسب و کار شما بر پایه ی تولید نسل، قرار دارد تبلیغات ویدیویی در توئیتر می تواند از بهترین راه های درگیر کردن مشتریان موجود و آشناشدن مشتریان بالقوه با برندتان باشد.

در اینجا، شما براساس هر ۳ ثانیه ای که کاربر ویدئوی شما را در صفحه نمایش خود به صورت تمام صفحه مشاهده می کند پرداخت می کنید. توئیتر نیز به شما امکان هدف گذاری مخاطبان را می دهد. همچون: استفاده از کلمات کلیدی که در هر توئیت به کار رفته و یا جستجو شده، علایق، برچسب های وبسایت ها، رسانه، هدفگذاری تلویزیون (براساس برنامه های خاصی که مشاهده می کنند) و جمعیتی.

بهترین روش تبلیغاتی در توئیتر استفاده از سیستم تبلیغاتی این شبکه اجتماعی است که امکان آن برای کشور ما وجود ندارد ولی با استفاده از هشتگ ها، توئیت های جذاب و بوسیله به کارگیری یک کاور و عکس پروفایل مناسب، کسب و کار های معتبر می توانند میان کاربران این شبکه اجتماعی مطرح گردند.

  • یک برنامه نویس

تبلیغات ویدیویی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی