یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

علوم کامپیوتری با سرعت زیادی در حال پیشرفت و به روز رسانی است. در این مجله سعی خواهیم کرد مباحث مختلفی در این حوزه را بررسی و آموزش های مفیدی را ارایه دهیم

پیوندهای روزانه

چرا تشریفات مجالس باید داشته باشیم؟

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۳۷ ب.ظ

درگذشته تشریفات مجالس به‌صورت یکجا یا توسط تالار و یا خود افراد انجام می‌شد و این کارها محدود به تهیه شیرینی و شربت و سایر موارد می‌شد و خدمات دفاتر تشریفات مجالس به تهیه بشقاب، صندلی، سیستم صوتی و نظایر آن بود.

امروزه با گسترش کار خدماتی که توسط تشریفات مجالس ارائه می‌شود بیشتر افراد قسمتی از کار خود را به تشریفات مجالس ها می‌سپارند تا بتوانند دقیق‌تر و راحت تر به برنامه ریزی های خود برسند.

چرا تشریفات مجالس باید داشته باشیم؟

دفاتر تشریفات مجالس و یا تشریفات عروسی با صحبت های اولیه و همچنین بودجه تعیین‌شده توسط زوج های جوان، برای عروسی این عزیزان برنامه‌ای را تدوین کرده تا با استفاده از قراردادهایی که با دفاتر و تالارهای زیادی که دارند بتوانند بالاترین کیفیت را با نازل‌ترین قیمت به عروس و داماد ارائه دهند.

انتخاب باغ عروسی با توجه به سلیقه، بودجه، تعداد میهمان و موقعیت مکانی مناسب یکی از عوامل بسیار موثر

در برگزاری یک مجلس عروسی است که در تشریفات عروسی و مجالس پیوند مهر افزا با ارائه مشاوره،

بهترین پیشنهاد ها برای انتخاب باغ عروسی در اختیار شما قرار خواهد گرفت

تشریفات عروسی و مجالس پیوند مهر افزا ضمن در اختیار داشتن باغ اختصاصی، به دلیل همکاری گسترده با

بیش از ۱۰۰ مورد باغ و سالن دیگر شرایطی را برای شما فراهم می کند

تا گزینه های متعددی مناسب با سلیقه و بودجه خود برای انتخاب مکان برگزاری مراسم عروسی در اختیار داشته باشید

خدمات تشریفات مجالس عروسی معتبر چیست؟

مراکز تشریفات مجالس برای ارائه خدماتی باکیفیت بالا، با مراکز زیادی طرف قرارداد هستند تا بتوانند با میزان هزینه تعریف‌شده از سمت شما خدماتی مانند انتخاب تالار یا باغ تالار با تم موردنظر شما تهیه کنند.

برای مثال اگر تم بنفش داشته باشید باید از گل‌آرایی و شمع آرایی استفاده کرد و اگر قرار باشد مراسم در تالار برگزار شود

باید سقف تالار بلند باشد تا تم شما از لحاظ دیداری خراب نشود و اگر قرار است تم شما با مجسمه تزیین شود باید دارای چه شرایطی باشد.

مراکز تشریفات مجالس برای تهیه غذای شما با آشپزخانه‌ها و کترینگ های زیادی طرف قرارداد هستند تا بهترین کیفیت به شما ارائه شود.

 

علاوه بر این موارد این مراکز با آتلیه حرفه‌ای عروس، آتلیه عروس و باغ های بسیاری طرف قرارداد هستند و خدماتی شامل فیلم برداری ساده عروسی تا فیلم برداری های حرفه‌ای با سیستم‌های سینمایی رو به شما ارائه دهند تا از بهترین و خاطره انگیز ترین روزهای عمرتان خاطره‌ای زیبا داشته باشید.

باغ عروسی گرمدره

برگزاری جشن ها توسط خدمات مجالس در سالن یا باغ عروسی است که انتخاب یکی از این دو طبق سلیقه عروس و داماد خواهد بود.

اما فصلی که برای برگزاری مراسم انتخاب کردید هم در انتخاب باغ عروسی و سالن عروسی تاثیر دارد.

در فصل زمستان و پاییز که هوا رو به سردی می رود، فضای بسته سالن برای برگزاری جشن مناسب تر است.

تخفیف ۵۰% الی ۷۰% ورودی باغ تالارها در فصل زمستان 

اما در فصل های گرم سال، می توان جشن را در فضای باغ برگزار کرد.

البته تشریفات مجالس پیوند مهر افزا با بهره گیری از امکانات روز دنیا در هر فصلی و در هر مکانی

امکانات برگزاری مراسم عروسی را برای شما مهیا خواهد کرد.

منوی پذیرایی

در این بخش میتوانید منوی غذایی دلخواه خدمات را با در نظر گرفتن سلیقه و بودجه انتجاب نمایید.

لازم به ذکر است طبخ غذاها در آشپزخانه اختصاصی تشریفات عروسی پیوند مهر افزا با استفاده از مواد درجه یک از جمله

 

برنج ۱۰۰ % ایرانی، مرغ و گوشت گوسفندی تازه خدمات مجالس انجام می گیرد.

گل آرایی مجالس

همواره گل آرایی یکی از شاخصه های مهم برای تجلی دادان به مجالس و فراهم نمودن فضایی زیبا و دلنشین برای پذیرایی از میهمانان است.

از آنجایی که عمده فعالیت تشریفات عروسی پیوند مهر افزا در خدمات مجالس برگزاری مجالس عروسی میباشد

لذا در این بخش تصاویری از گل آرایی مجالس عروسی در باغ عروسی تقدیم حضورتان می گردد.

برای زیبایی بخشیدن بیشتر و رویایی مجایس نمودن باغ عروسی فضای برگزاری مجلس شمع ارایی یکی از اصلی ترین مواردیست که در تشریفات پیوند مهر افزا جزء هدایای منوء باغ عروسی انتخابی می باشد.

مراسم آتش بازی جزء هیجان انگیز ترین و باشکوه ترین بخشها می باشد

 

که در ۴ مرحله (ورودی ، کیک ، شام و تانگو) قابل باغ عروسی اجراست

ایده ای جالب برای ورودی عروسی و داماد

در اکثر مراسم عروسی ورود عروس و داماد نقطه ابتدای مجلس به شمار می‌آید. لحظه ورود عروس و داماد یکی از بهترین لحظات می‌باشد. لذا انتخاب بهترین موقعیت برای ورود عروس و داماد یکی از بهترین و  بیاد ماندنی‌ ترین لحظات می‌باشد. معمولا تجربه ثابت کرده است که عروس و داماد بیشتر تمایل دارند که مراسم ورود آنها متفاوت‌ تر از دیگران باشد لذا در این مقاله سعی می‌شود شما را با بهترین و جذاب‌ترین ایده‌های ورود عروس و داماد آشنا کنیم.

ورود عروس و داماد به همراه پدر و مادر

 معمولا یکی از زیباترین صحنه‌ها در عروسی  لحظه‌ای است که پدر و مادر زوجین در کنار آنها حضور دارد اما این لحظه زمانی زیباتر و قشنگ‌ تر می‌شود که در بدو ورود عروس و داماد به همراه پدر و مادر خود وارد مراسم شوند. در این روش پدر و مادر داماد و پدر و مادر عروس، درست در کنار آنها در حالی که فرش سفید مقابل آنها گسترده شده است وارد مراسم می‌شوند و بعد از عبور از میان جمعیت و احوال پرسی و عکاسی و فیلمبرداری به جایگاه خود که قبلا مشخص شده می‌روند و بقیه مراسم را ادمه می‌دهند. همراهی پدر و مادر در ابتدای زندگی علاوه بر زیبایی مجلس برای زوجین نیز مبارک خواهد بود.

ورود عروس و داماد با رقص

بی شک یکی از زیباترین ایده‌ها برای ورودی عروس و داماد ورود همراه با رقص آنان خواهد بود. به این شکل که مهمانان در اطراف فرش قرمزی که پهن شده می‌ایستند عروس و داماد بعد از پیاده شدن از ماشین رقص کنان از وسط آنها می‌گذرند. ورود با رقص از جالب‌ ترین ایده‌هایی است که به تازگی در میان زوجین مرسوم شده است. ورود با رقص تنها مختص عروس و داماد نیست و در این روش مهمان‌ها نیز می‌ توانند با رقص وارد مجلس شوند و جلوه‌ای تازه به مجلس عروسی بدهد. ورود با رقص مهمان‌ها به این شکل است که آنها از ابتدای ورودی تالار یا فضای تعبیه شده برای جشن به همراه خانواده خود رقص کنان به سمت عروس و داماد می‌ روند.

ورود عروس و داماد با استفاده از آتش بازی و مشعل

یکی دیگر از جالب‌ ترین و مهیج‌ ترین شیوه‌های ورود عروس و داماد استفاده از آتش بازی و ترقه و فشفشه می‌باشد. در واقع در این روش محل عبور عروس و داماد را که شبیه به راهرویی درست می‌کنند و روبروی آنان فرش قرمزی پهن می‌کنند اطراف این فرش قرمز مواد آتش زا و فشفشه و مشعل های زیبا تعبیه می‌کنند و اطراف فرش مهمانان جمع می‌شوند، سپس از ابتدای ورود عروس و داماد تا انتهای مجلس که به ورودی سالن عروسی در تشریفات عروسی ختم می‌شود از لحظه‌ای که عروس و داماد در حال گذر از آن محوطه می‌باشند شروع به روشن کردن آتش و فشفشه می‌کنند. اگر این صحنه خوب فیلمبرداری شود نمایی که آتش به فیلم می‌دهد اگر با کارگردانی خوب همراه باشد جلوه‌ای خاص به مراسم ورود عروس و داماد خواهد داد.

 

ورود عروس و داماد با استفاده از باران گل

بی شک استفاده از باران گل یکی از مهیج‌ ترین و جذاب‌ ترین صحنه‌های ورود عروس و داماد خواهد بود. استفاده از باران گل به این شکل است که بر خلاف موارد قبل به جای فرش قرمز گل‌های رنگارنگ در ابتدای تالار می‌ریزند که عروس و داماد از روی آنها بگذرند و در اطراف مسیر ورودی با استفاده از ابزارهای خاصی که گل را در فضا پخش می کند باران گل به راه می‌اندازند که عروس و داماد در باران گل محو می‌شوند. استفاده از باران گل شکل طبیعی به مراسم عروسی خواهد داد و باعث تمایز آن با سایر جلوها خواهد بود.

در نهایت با توجه به آنچه که گفته شد می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که مراسم ورودی عروس و داماد یکی از ناب‌ ترین و هیجان انگیز ترین لحظه مراسم می‌ باشد که تنوع خاصی به مجلس عروسی می دهد. مراسم ورودی هر چقدر جالب باشد به همان میزان نیز در ذهن ها باقی خواهد ماند لذا با اندکی خلاقیت می‌توان بهترین لحظه را خلق کرد. همراهی پدر و مادر، استفاده از باران گل، استفاده از آتش و فشفشه و ورود همراه با رقص از ایده های جالب برای ورود عروس و داماد می تواند باشد.

  • یک برنامه نویس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی