یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

یادگیری علوم کامپیوتر

در این مجله به آموزش های مختلف حوزه فناوری میپردازیم

علوم کامپیوتری با سرعت زیادی در حال پیشرفت و به روز رسانی است. در این مجله سعی خواهیم کرد مباحث مختلفی در این حوزه را بررسی و آموزش های مفیدی را ارایه دهیم

پیوندهای روزانه

مراحل انجام سفارش مبل‌شویی در محل

يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۲۰ ب.ظ

مبل‌شویی در محل یکی از سرویس‌های پرطرفدار و کارآمد در حوزه‌ی خدمات خانگی‌ است. در مبل‌شویی با دستگاه، مبلمان و مواردی مانند صندلی‌های نهارخوری، کوسن و تشک‌های خوشخواب نیز تمیز می‌شوند. با استفاده از خدمات مبل‌ شویی تخصصی و حرفه‌ای نیازی به جابه‌جایی مبل‌ها نیست. همچنین نگران کهنگی رویه مبل یا خوابیدن پف مبل در اثر شستشو نباشید. اگر این سرویس را از جای معتبری دریافت کنید، حتی باعث افزایش عمر مفید مبل خواهد شد.

مراحل انجام سفارش مبل‌شویی در محل

اولین قدم حضور متخصص مبل‌شویی در محل برای بازدید از مبلمان است. متخصص با نگاهی دقیق به مبل و جنس آن و همچنین بررسی نوع لکه‌ها به شما خواهد گفت نتیجه شستشوی مبل چه خواهد بود. مثلا در مورد مبلمان چرم، مبل‌شویی باید با دقت بیشتری انجام شود و یا لکه‌ای مانند جوهر خودکار ممکن است از روی مبل چرم کامل پاک نشود. همچنین برآورد دقیق هزینه مواد شوینده مورد نیاز و اجرت کار فقط بعد از بازدید متخصص میسر است. ممکن است شما مبل خیلی خاص و گران قیمتی داشته باشید که برای شستشو به مواد شوینده بسیار خاص نیاز دارد. بنابراین، بدون نگرانی یک جلسه بازدید حضوری را با متخصص مبلشویی هماهنگ کنید.

بعد از بررسی کارشناسی و در صورت شروع به کار، متخصص با دستگاه مخصوص روی مبل را جارو می‌کند. این جارو کشیدن علاوه بر رویه‌ی مبل شامل تمام درزها و شکاف‌های مبل نیز می‌شود. درصورتی که بالشتک‌های مبل جدا می‌شوند، با برداشتن بالشتک زیر آن را هم جارو می‌زند تا مطمئن شود مبل کاملا عاری از گرد و غبار است.

در مرحله بعدی، به کمک دستگاه مبل‌شویی مبل را با مواد شوینده‌ی مخصوص و مناسب برای مبلمان شما می‌شوید. مواد بدون آسیب رساندن به مبل از بافت پارچه نیز عبور می‌کنند تا همه‌جای مبل با مواد شوینده تمیز شود.

حالا نوبت به دستگاه مکش و پاک کردن کف از روی مبل می‌رسد. به کمک این دستگاه آلودگی‌ها و مواد شوینده حتی از بافت زیرین پارچه نیز مکش می‌شوند. ممکن است در حین کار، روی زمین نیز کمی کف‌آلود شود. نگران نباشید. به کمک دستگاه مکش این کف‌ها نیز پاک می‌شوند. درصد آب موجود در مواد شوینده و کف حاصل از آن، به قدری کم است که باعث آسیب رسیدن به مبل یا پوشش کف نخواهد شد.

عملیات مبل‌شویی در محل بیش از یک ساعت طول نخواهد کشید. زمان لازم برای خشک شدن نیز بسیار کمتر از شستشو با دست است. چرا که بیشتر مواد توسط دستگاه مجدد مکش می‌شوند. با این وجود بهتر است چند ساعت صبر کنید و بعد از آن مجددا مبل‌ها قابل استفاده‌اند.

یک نکته‌ی دیگر! ممکن است مبل شما آن‌قدری کثیف نباشد و هنوز به سرویس مبلشویی نیازی نداشته باشد. در چنین وضعیتی تمیز کردن مبل با مواد شوینده و دستمال توسط یک نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا هم به صرفه‌تر است و هم نتیجه‌ی بهتری دارد.

مراحل شستشوی مبلمان:

  • لکه گیری و گرفتن غبار
  • گرفتن پرز های پارچه
  • اطلاع از جنس پارچه مبلمان
  • اطلاع از نوع لکه و چگونگی ایجاد لکه
  • استفاده از مواد متناسب نوع لکه
  • شستشوی کامل با مواد مناسب
  • گرفتن آب از پارچه و الیاف مبلمان
  • خشک کردن اصولی و استاندارد جهت آسیب نرساندن به مبلمان

بسیاری از مبلمان های شما دفترچه یا برچسبی مبنی بر نوع و جنس پارچه به همراه دارند که بعضی از علامت های آن جهت شناسایی نوع پارچه را برای شما مشتریان گرامی توضیح می دهیم :

  • “W” این عبارت به این معنا می باشد که در شستشوی مبل از مواد شوینده مبتنی بر آب به همراه جارو بخار استفاده نمایید.
  • “WS” این عبارت به این معنی می باشد که در شستشوی مبل مواد شوینده مبتنی بر آب به همراه جارو بخار یا مواد شوینده خشکشویی استفاده نمایید.
  • “S” این عبارت به این معنا می باشد که در شستشوی مبل تنها از مواد شوینده خشکشویی استفاده نمایید.
  • “O” این عبارت به این معنا می باشد که در شستشوی مبل باید از مواد آلی استفاده شود, یعنی باید آب سرد در شستشوی مبل مورد استفاده قرار گیرد.
  • “X”این عبارت به این معنا می باشد که در شستشوی فرش می توانید هم وکیوم نمودن و هم برس با موی زبر را به تنهایی استفاده نمایید یا از یک سرویس شستشوی حرفه ای استفاده از شامپو استفاده نمایید .
  • یک برنامه نویس

نظرات  (۱)

مبل شویی خدماتی است که با بهترین دستگاه در منزل انجام می شود و شستشو با عالی ترین کیفیت انجام می گیرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی